May 8, 2011

My Mum Is My Everything

salam ! hye mammals ..
yooo ! its weekend now 
but as usual laa . stil stuck in my bilik
the laptop and internet make my situation slightly differ from
 the katak yang stuck bawah kotak ok?
*oohooo . maap ! my english is totally broken . hahaahaha . saya ni orang melayu perasan omputih !!

made a phone call to my mom just now
at 7 a.m ok .. semata-mata nak jadi orang first wish mother's day !
wakakaaka . *angah..this year along menang dari awak . wekkk3 !!
hearing my voice and wishing her "HEPI MOTHER'S DAY MAAA!!"
buat my 'puan bionic' very touching and terharu der !
*errkk . i know laa dia tengah terharu . her voice tune tells me everything :)

gambar sekadar hiasan

thanks ma sebab take care of me . even sometime perangai along macam jerk je .
*eh? sometime ke many time ? itu rahsia ! huhu
thanks jugak sebab jadi BFF along and sanggup to lend me ur shoulder once the troubles come
homaigoodness . banyak gilaa berjutaa lemon kebaikan mymum kalau nak mention one by one kat sinih
yeah . my mum is not too perfect but she is my everything !

this is my puan bionic with her dato' . hahahaaha
she is adorable
she is amazing
she is pretty
she is wonderful
she is caring
she is awesome
she is my sister
she is my bestfriend

till then . thank you
[xoxoxoxoxxoxo]

-thanks for reading-

nota kaki : sangat tak paham dengan orang2 yang sanggop hantar their parentss kat rumah orang tua . well . you suckkss mann !! saya taknak tergolong dalam kalangan 'their' tersebot .



No comments: